domingo, 13 de junio de 2021

16è Premi Atrapallibres de literatura infantil de ClijCat





Segons les bases de l'Atrapallibres, els meus punts anirien així:

Categoria 9 anys
3p El dia que va arribar la guerra.
2p El llop de sorra.
1p Bitxopoemes i altres bèsties.

Categoria 10 anys
3p Un indi com tu i com jo.
2p Off.
1p La Liang dins el quadre.

Categoria 11-12 anys
3p El peix número 14.
2p Palmira i l'efecte crisàlide.
1p Hotel Winterhouse.


Però com que jo no puc pas votar perquè sóc massa vell (:p) mencionaré els que més m'han agradat. Aquest són els meus guanyadors:




· El dia que va arribar la guerra (The Day war came) / Nicola Davies. Il·lustrat per Rebecca Cobb; traducció de Carla Gonzalbes. 
Categoria 9 anys



· Un Indi com tu i com jo (Een Indiaan als jij en ik) / Erna Sassen ; il·lustracions de Martijn van der Linden; traducció de Gustau Raluy. 
Categoria 10 anys


· Off  / Xavier Salomó
Categoria 10 anys



Ei! Al canal del ClijCat hi trobareu videos de presentació de cada llibre i videos amb comentaris dels autors/es.
I al web del ClijCat trobareu documentació per dinamitzar lectures per si els voleu fer servir per lectures a les biblio o a l'escola.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¿Y tú qué opinas?